Vägdag!


Idag stanna vågen på 92,4kg

Den här veckan blev de -0,5kg

Totalt: -30,1kg

Äntligen -30kg! Men, de här är sämsta veckan ever. Jag har vägt mej varje dag den här veckan, ihopp om att dom där sista hektona skulle ge med sej - och jag har stått still (fram tills idag).. Vilket jag aldrig gjort!
Så just nu går tankarna - är de slut nu? Är min kropp nöjd? Ska jag inte gå ner mer?

Visst, jag är nöjd just nu - men jag har ändå 20kg till som jag vill gå ner..
 
Jaja, jag hade satt som mål att gå ner 30kg tills vi for till Norge och de har jag iaf klarat - något att vara glad över! Och tänker jag efter, så är ju -30kg på lite mindre än 4månader (3 månader som opererad) jäkligt bra - jag är bra!


Kommentarer
Postat av: Louise

Det har du gjort bra! Stort grattis!

Har 20 som jag också kulle vilja bli av med. Måste ta mig i kragen o göra något åt det. (Fast gärna 25 ;)

2011-07-27 @ 12:15:48
Postat av: Ullissa

Grattulerar till att vara under -30kg! Helt otroligt! Vad jag har hört så står man still ibland! å sen så börjar man gå ner igen!



Kramisar!

2011-07-27 @ 18:29:59
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0