Trött & konstig mage


Senaste dagarna har jag varit helt slut, orkeslös och så himla trött! Jag vet inte vart min energi tog vägen? Jag har varit pigg sedan dag 1 efter operationen, men nu är jag trött? Jag funderar på om jag saknar nått, om jag inte får i mej allt jag måste. Men vad? Jag äter ju inge annorlundare nu, mot för några veckor sedan!
Jag skulle kunna somna när som och sova hur länge som hellst och ändå vara trött - så jag hoppas de går över snart och att energin hittar tillbaka!

Och magen - Ojojoj! Visst att min mage låtit hela tiden sedan efter operationen, men nu.. Den låter som bara den och jag känner nästan hur den arbetar! Nästan allt jag äter, smådumpar jag på. Jag mår inge vidare på nånting jag äter och på mornarna mår jag snuskigt illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0