Soligt och härligt!


Vilket väder vi fick idag - så skönt med sol och varmt! På förmiddagen var vi ut med Emilie och Stella, först på dagis och hämta Stellas snutt, sedan tog vi en glass i solen. Barna cykla och bråka om glassen ;)

Sedan hann vi bara in och svida om, packa och på med badkläder. Vi mötte upp Karla och Theodore, sedan promenera vi till Malan. Bad, bus, fika och skratt - hela eftermiddagen!
Elton sov aldrig, så när vi kom hem somna han snabbt i soffan, medans jag packade upp.. Men jag väckte han efter en ½timme och de gick bättre än förväntat!
Medans fixa jag middagen, tack Karla för handlingen - guld värt! :) Blev kyckling, wookadegrönsaker och ris - så gott, de första jag tyckt smaka bra, på fleeera veckor! Roger hann oxå hem till middagen, till Eltons stora lycka! Han tyckte de var konstigt att pappa inte var hemma, då vi sagt att han skulle vara hemma tills dess.. Strul på jobbet!

Strax efter klockan 19 for jag och Karla till motionsspåret - blev två varv idag oxå! Men vi var väldigt sega idag, spagettiben som bara den. Nu är jag helt slut och har fortfarande inte kommit in i duschen..

I morron (och ända tills på Måndag, tror jag) är Roger ledig ♥ Får se vad vi hittar på, beror på vädret oxå. Men vi skulle behövt varit och fixa de vi ska ha med oss till Norge, så dom hinner beställa de som inte finns. Tänk, snaaaart far vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0