Sol, glass och grillat!


I morse när vi vakna, var vädret inge vidare - tråkigt tyckte vi! Men efter att vi sovit en stund efter lunchen, lyste solen och inte ett moln på himlen!

När vi vaknat till, kom Martin (eller Dartin - som Elton säger) över. Vi fixa köttfärssås och spagetti - som Elton beställt! Sedan kom Memme, så efter maten for vi allihopa dit. Ja, inte Roger - han for till en kompis igår och hjälpte han med hans hus och kom hem nu ikväll.

Hos Memme njöt vi av solen, fick och köpte glass och Elton lekte med massa vatten. Senare tog vi och grilla, mums så gott! Även Roger kom dit - mys!

Vi var inte hemma förrän strax efter klockan 20. Då hoppa pojkarna i säng, medans jag tog en joggingtur! Roger sover fortfarande, men jag ska väcka han, då han skulle duscha.

Jag sitter och lyssnar Metallica! Vilken konsert dom verka bjuda på, på Ullevi! Jag är inte alls så stort fan av dom, men oj! Jag skulle inte ha något emot att vara där :)

Nej, en banan och sedan ska jag väcka Roger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0