Min stora last!


Coca Cola - min stora last! Jag har alltid älskat Coca Cola, vilket är en stor bov i att jag är tjock. Innan operationen, skulle jag göra nästan vad som hellst - för ett stort, kallt glas Coca Cola!

Men nu, kan jag med stolthet säga att jag är inte ens sugen! Jag testa en klunk med Melker, för ett bra tag sedan - men de smaka inte ens gott! De smaka bara sött och äckligt! Jag är så glad att jag inte trilla dit igen, på Coca Colan!

Om jag har druckit dricka nu efter operationen, har jag druckit light - men de har jag alrdig riktigt tyckt om. Jag kanske har druckit de max 3 eller 4 gånger och inte alls mycket, då jag blir så himla mätt på kolsyra!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 04:52:33
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0