Leta klänning!


I morse efter att jag tagit den dagliga morronjoggen/morronpromenaden och duschat, klädde vi på oss och for på Birsta. Där lämna pappa av oss, han skulle nämligen skruva med en motorcykel.
Jag och Elton gjorde Birsta, leta en klänning till mej och strosa runt. Hittade 3 par trosor - tyckte att jag behövde dom, då dom jag äger, åker av mej ;) Och 3 par örhängen! 

När jag testade en klänning, hängde de redan ett par byxor där inne i provhytten - i stl 44. Tyckte dom var snygga, så jag tänkte testa hur långt jag hade kvar tills min rumpa passa i ett par 44:or - och jag kan lova att jag sken som en sol, när dom gick på och inte satt som korvskinn! Haha - 44:or minns jag inte sista jag hade. De gjorde verkligen min dag!

När Roger var klar och Elton hade sovit, käka vi lite lunch/middag. Tillslut gick jag med på att köpa den klänningen Roger tyckte, så vi kunde fara vidare ;)

Vi var och köpte lite godis, pappa kolla på fiksegrejer och sedan tvätta vi och tanka bilen, innan vi for hem. Hemma somna vi alla tre, vid nattningen - haha!
Men vakna för ett tag sedan, då Annelie kom med bilstolen som dom låna. Så nu ska vi käka lite godis och se på film - mys! :)

 


De blev denhära - fast en röd, från Vero Moda(!!!). Tyvärr var den felsydd, såg vi när vi kom hem - så den får åka tillbaka i morron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0