Kubbtävling!


Igår lyste solen och värmen var enorm - redan från att vi klev upp, tills vi gick och la oss. Precis som de ska vara - helt underbart!

Innan frukosten tog jag mej en morron promend - som de förövrigt har blivit rätt bra av i veckan, heja mej! Sedan käka vi frukost, gjorde oss klara och packa in oss i bilen.
Torpshammar var nästa stopp - där kubbtävlingen höll till! Där väntade mormor, morfar, Melker, Louise, Patrik, gammelfarmor, gammelfarfar, Lars och Rose-Marie. Även Martin, Gina, Leif, Julia, Niklas, Jocke och Marcus höll hos sällskap underdagen!

Tävlingen gick sådär för våra lag.. Jag var dock inte med, då jag hade "Eltonvakt"! Rogers lag gick längst, men tyvärr blev de inge där heller - men dom gjorde de bra! God mat, underbart sällskap, massa sol och en kanondag helt enkelt!
Vi kom inte hem förrän vid 19, så vi hann bara in och sedan väntade sängen. Helt slut efter en heldag ute i solen! Jag såg inte klok ut, hade haft på mej mina solglasögon hela dagen, haha..

Idag har vi haft en riktigt latdag - vilket har behövts, för oss alla tre!
Jag tog även en promenad i morse, i solen och värmen - skönt, men väldigt svettigt! Sedan har jag tvättat i massaor. Jag och Elton tog och långsov. Ätit god middag - jag och Roger slängde ihop en lasagne, mums!
Prinsarna ligger och sover, Roger ska snart upp, då han ska och jobba i natt. Jag trodde att han hade en jobbig vecka förra veckan, men den här är ännu värre.. Vi lär inte synas många minuter den här veckan, mycket tråkigt!

De ska tydligen vara bra väder i morron, men sämre i slutet på veckan. Så i morron blir de nog bad för mej och miniprinsen, på Malan. Vi hade en supermysig dag där sist, så jag kan inte tänka mej annat i morron heller ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0