Inte långt kvar..


Har precis kommit kommit hem från en joggingtur - så nu är jag helt slut och ser ut som en tomat i fejan! ;)
Jag har ju lovat att jag ska jogga hela rundan, i slutet på sommaren (då Roger var så jäkla duktig och klara de..) - och nu är de ju inte allt för långt kvar av sommaren.. Så de är nog bäst att jag sätter fart med joggningen, så jag kan hålla vad jag lovat!

Idag har vi bara varit hemma, jag och prinsen. Vädret har inte varit någe vidare, har mest regnat.. Så jag passa på och fixa in tvätten i garderoberna, lite mindre att göra på Torsdag och innan vi far!

Resten av veckans shchema är fullt! I morron väntar städning och Roger ska till Memme och skruva. På Onsdag kommer mormor, morfar, Louise (Patrik?) och Melker - kanske gammelfarmor och gammelfarfar oxå, då ska vi fira Elton (mormor jobbar när prinsen fyller år)! Äta tårta och god mat. När dom farit och Roger kommit hem, ska vi och handla - allt som ska med till Norge och till kalaset.
På Torsdag jobbar Roger - sista dagen innan semestern, wiho! Elton ska få vara med Memme, medans jag bakar och städar. När Roger slutar, åker vi till Therese, Johan och pojkarna - där väntar grillning!

Som de ser ut nu, så packar vi nog bilen (med de vi kan) på Torsdagkväll. På Fredag fyller fisen hela 3år - helt otroligt! De ska såklart firas, med massa tårta och paket - hela dagen lång! :)
På kvällen får vi se, om vi far redan då till Norge eller om vi sover hemma en natt till och far tidigt på Lördagmorron. Åh, vi längtar till Norge nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0