Heldag med Mia ♥


I morse när jag och Elton käka frukost, ringde Mia. Vi bestämde bad och mys för dagen! På förmiddagen dök Mia upp, precis under min morronpromenad - tur att hon inte är rädd för Roger ;) Haha!

Vädret blev sådär, så vi bestämde oss för att packa in oss i bilen och fara på Ikea. Där vänta lunch, men Elton var rätt trött - så de blev en snabb sådan.. Jag och Elton åt för 22 ynka kronor, ändå tog vi en Delicatoboll oxå - helt sjukt! Då vädert inte var värst badvänligt - de blåste massa, la vi oss ute på grösmattan och sola, medans Elton sov i vagnen. Massa skitprat blev de - behövligt!

Strax efter klockan 16 vinka vi hejdå till Mia, sedan fixa vi middag och städa. Prinsen sover, jag och Roger ska se film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0