Elton och pappamys ♥


Idag hade Elton och pappa bestämt att de skulle vara deras dag, bara mys för pojkarna! Första planen gick i stöpet, kan lova att jag koka av ilska - fyfan! Men, efter lite frukost och kläder på kropparna - for dom till kusin Cornelia, Marith och Danne. Där hade dom busat och fikat! Sedan hade dom lunchat på Sibylla och tänkt åkt på laxakvariet, men de var tyvärr stängt.. I stället hade dom suttit och kollat på fiskarna som hoppa i vattnen, Elton var helt lyrisk när han berätta! :)

Jag då? Ja, efter att jag joggat/promenerat och fått i mej frukost, hoppa jag i duschen och fixa till mej. Gud, jag är så nöjd med min frisyr! Med rätt grejer, tog de inte ens 5minuter och göra i ordning håret - underbart!
Sedan tog jag bussen in till stan. Minns inte sist jag gick på stan helt själv, utan barnvagn och utan karl!
Jag hitta en present till Elton, superhärliga kläder från KappAhl - han kommer bli så fin så! Fynda även till mej själv - ett par jeansshorts på Stadium i stl 42(!!!), en klänning för ynka 75:- (äntligen har jag en klänning som jag bara kan slänga på mej!), en tröja och ett par jeans (dom oxå i stl 42!) på Cubus - härligt med fynd! :) Jeansen köpte jag bara ändå (dom kosta 99:-), täkte att jag kunde ha dom om nån månad iaf - men till min stora förvåning, kom jag faktiskt i dom! Visst, dom sittter tajt, men om några veckor sitter dom som en smäck, kan jag lova! Jag är mer än nöjd! :)

På stan träffa jag på Linda och Björn, gjorde som sällskap på McDonalds och snacka skit. Trevligt med sällskap! Sedan kom pojkarna och hämta mej, mina älskade prinsar! ♥ Resten av kvällen blev de filmmys i soffan!

Prinsen sover, vilket han gjort ett bra tag - då han inte sov på dagen.. Allt blev så sent, så de hanns inte med. Jag och Roger ska se film, så länge vi orkar iaf - ögonen är rätt tunga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0