Birsta idag oxå!


Även i morse var jag ute och jogga/promenera - så himla skönt! Och jag hoppas verkligen att jag orkar jogga hela svängen i slutet på sommaren - de vore så jävla härligt!

Sedan hann jag bara hem och duscha, innan Roger och Marcus skulle fara. Dom skulle och fixa båten, till fisktetävlingen nu ikväll. Jag och Elton blev hämtade av Memme - vi skulle nämligen lämna tillbaks min klänning!
Blev en klänning fattiare (igen..), men en jacka i stl L(!?) - för ynka 40kr och en halsduk för ynka 10kr - rikare, från Vero Moda! Jag har nog aldrig handlat där och nu två dagar på raken - vad har hänt? ;)
Hittade även ett linne på Gina, men är osäker på om jag ska behålla de eller inte.. Sedan tog vi lunch på Charm - mums! Sedan var planen att Elton skulle sova, men han somna aldrig..

Blev en jobbig eftermiddag för prinsen, mycket tårar och trots - mammas lillafis! Men vi avsluta dagen på Barnens Hus, där Elton fick en liten skoter, så han var mer än nöjd, när vi for hem!
Svårt att hålla han vaken, så vi låg i sängen redan 18:30 och läste Mamma Mu - som lästs dom senaste kvällarna oxå ;) Prinsen sov redan innan klockan 19, så vi får väl se hur tidig morrondagen blir..

Roger är som sagt på fisketävling och jag ska läsa en bok i soffan, innan jag gör Elton sällskap! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0