Tunga..


Igårkväll kunde jag bara inte somna.. Gick och la mej strax före 24, men sista gången jag kolla på klockan var den 01:35.. Och självklart fick Elton för sej, precis just idag, att han skulle ha morron 05:30! Åh, mina ögonlock är rätt tunga idag..

Har blivit väldigt dåligt med bloggande i flera dagar nu, men jag har inte haft lust och just nu är de mycket som snurrar runt i huvudet.

Ja, vad har hänt dom senaste dagarna? Hmm, inte så mycket faktiskt. Jag var på arbetsförmedlingen, helt meningslöst.. I Lördags blev vi bjudna till Memme på middag och hockey, mycket trevligt! Vi blev kvar där över natten, for hem igår då Roger skulle och jobba.
Elton äter sämre än sämst nu! Igår åt han gröt till frukost, hos Memme. De var typ allt i matväg, sedan åt han bara frukt. Nä, nu får de mer än gärna komma en bra matperiod ett tag! Elton skulle behöva de, vi oxå..
Jag har sökt extrajobb, känns lagomt. Vill jag ha de? Vet faktiskt inte. Första intycket var sådär, men ett jobb är ju ett jobb. Ja, jag lär ju inte ha varit själv att söka, så chansen lär ju vara liten.

Känns lite sådär att söka jobb just nu, då jag inte vet när jag ska opereras. Tänk om jag nu får ett jobb, de första jag måste göra är att ta ledigt. Ingen bra början känns de som.. Och jobba i butik, när jag ska äta var 4timme, känns inte heller sådär enkelt.  
Jag skulle helt klart kunna tänka mej att plugga, men då vill jag veta vad jag vill plugga! Och jag har ingen aning om vad.. Hmm, jag vill bara få operationen gjord och komma på vad jag vill med livet!

Nu ska vi läsa Mamma Mu, verkar vara Eltons nya favorit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0