Tillsammans


Även fast inte jag hade nån bra dag igår, så hade jag och Elton en bra dag tillsammans! Dock blev de ju en tidig morron, men de tog vi igen och sov lite över två timmar vid lunchen. Sedan käka vi lunch med pappa innan han for och jobba.
Jag och Elton klädde på oss och gick ut, åkte snowracer och kasta snöbollar. Underbart väder ute, så skönt att de inte är -20 varje dag! Synd bara att de blir mörkt så tidigt..

Efter utebuset, gick vi in och baka. Äppelkaka i långpanna, den blev god och fick även godkänt av Elton! :) Dock var de inte de recceptet jag trodde..
Ett bad, lite Pettson och Findus, en saga - Mamma Mu även då, och sedan sov Elton gott i sin säng.

Elton skulle egentligen på dagis idag, men nu efter frukosten kom de mer utan för blöjan än i.. Så han har nyss badat och sitter i morronrocken nu, kollar på Pettson och Findus (åh, jag är överlycklig att han har bytt ut Musse och Tomten!). Han var superlös i magen, men han verkar inte må dåligt? Men de har ju gått massa magsjuka på dagis och varför skulle just vi klara oss? ;) Vi åker ju alltid på de! Behöver ju inte ens vara nått mer än att han är lös i magen. Jaja, vi får se om de händer nått mer. Han blir iaf hemma ändå! :)

Nu ska vi mysa i soffan, jag och min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0