Snurra..



Mormor och morfar rensade på vinden och Elton hitta en keps, som han vägra lämna - Så ful! :)

Jag hade en skit natt, när jag väl kunde somna! Jag låg och snurra, sist jag kolla på klockan var den strax efter 02.. Och när jag somna, fick jag hostattacker och vakna av de..Tur att Elton sov bra och inte vakna förrän 08!

När vi hade käkat lunch/middag med pappa, innan han for på jobbet. Klädde vi på oss och gick ut. Jag hade lovat Elton våfflor till middag, men vi saknade ägg och mjölk hemma, så vi gick på Stubinen. Åkte snowracer och njöt av väder, 0 gradigt. Så skönt! Synd att vi gick ut så sent, lite trist att de blir så mörkt, men de sket Elton i :)

Elton somna på 10 minuter ikväll! Jag låg i sängen brevid han, men 10 minuter är ju ingenting! :) Skönt att de gick fort, för jag var så trött och somnar jag då, vilket jag alltid gör, har jag så svårt att somna på kvällen.

Nu ska jag se slutet på Familjen Anorlunda, sedan Desperate Housewives och Private Parcits. Härligt att serierna börjar igen! ;)

Våffelfix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0