Helgen


Helgen blev inte alls som tänkt (eller ja, vi hade ju inga direkta planer egentligen..), men väldigt bra ändå! :)

Igår for Elton med Martin och Gina till Ljunga, till mormor och morfar. Jag och Roger var på Ikea och fixa ny madrass till Eltons säng, som vi tyvärr fick åka och byta.. Då vi tog en förstor, hmm! Nu ska vi bara skära till den, fanns tyvärr ingen annan dyna som passa Eltons säng..

Sedan kom Leif, Roger och han hade planerat att dom skulle dricka öl. Jag stod för middagen, Kycklingwook med ris. Den verka gå hem, trots att Leif inte tycker om wook. Vilket han inte hade vågat sagt, när Roger sa vad vi skulle äta ;) haha!

Senare på kvällen, när grabbarna var på G, tyckte dom att även jag skulle haka på. Så hipp som happ, var dom iväg på bolaget och fick med sej Morgan (en gammal klasskompis) och hans Louise. Trevligt!
Vi lyssna på musik, prata massa skit och hade väldigt kul. 23:30 fick Leif för sej att vi skulle in till stan, så vi for faktiskt. Men de var dött i hela stan! Vi gick på några pubar, sedan gick vi på Max och åt, fixa taxi och for hem. Jag var svinkall när vi kom hem, så jag tog en dusch och sedan slockna jag gott (03:30..)!

Kvällens bästa: Vid middagen satt vi och prata om grönsaker och att jag hatar kokta grönsaker. Speciellt broccoli, Leif höll med, Roger oxå. Sedan kom vi in på spenat, då visa de sej att Leif trodde att spenat var gjort av broccoli. Haha, jag skrattade tills sminket rann och hade ont i magen! Jag skrattar för mej själv fortfarande!

När Morgan och Louise kom, skulle Roger och Leif fixa kaffe. Ska du bju han på en riktig kaffeTASK, säger Leif. Jag gapskrattar, Leif undra vad han egentligen sa! Haha, vilket tok :)


Idag har vi legat på soffan hela dagen! Vi förflyttade oss från sängen i morse, sedan har vi legat här. Roger fixa de middag: Chili Con Carne. Han hade nämligen lovat Leif de! Så strax efter klockan 17 kom Leif hit och han for nyss. Vi har säckat i soffan, ätit popcorn och kollat på film. Ja, jag har målat naglarna oxå!

Roger flyttade precis in till sängen igen, jag antar att de är bäst att jag jojnar han, så jag somnar nångång. Elton kommer nämligen hem redan i morronbitti och inte på Måndag, som de var planerat först :) Åh, de ska bli underbart att pussa på prinsen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0