En kratta..


Fy, jag mår som en kratta! Hela natten har jag svettats och snurrat runt, knappt sovit. 
För första gången på hela dagen, sitter jag upp. Har legat däckad i soffan, fryst och kallsvettats om vart annat. Har inte fått i mej nån mat och levt på alvedon.. Just nu kokar jag snart!

Tur att Elton stanna kvar hos mormor och morfar igår, annars vette tusiken hur de hade gått. Jag blir alltid dålig då Elton är borta, konstigt nog!
Vi som skulle på kalas till Stella i morron, måste tyvärr ställa in, tråkigt nog!

Vi har haft några mysiga dagar: Birsta och bus med bästaste Mia, jag har varit på Vårshow - Isabelle var med - mycket bra, familjen och kalkonmiddag och mycket tid tillsammans - vilket var länge sedan!

Har både saknat bloggandet och inte, men jag hoppas att jag kommer igen snart - tråkigt att titta tillbaks sedan och bara se tomma dagar..

Nu ska jag återgå till liggande läge i soffan - innan mitt huvudsprängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0