Vilken natt!


Vilken natt! För de första tror jag att klockan hann bli 02:30 innan jag somna.. Jag hatar att känna mej "tvingad" att somna, då stressar jag bara upp mej mer!
Klockan 05 vaknar jag av nån konstig dröm, men de visar sej att Elton har kissat ner sängen.. Hela min rygg, mitt täcke, hela sej (från topp till tå) och en hel del på dynan. Dock vakna inte han, konstigt nog?
Så vi fick väcka han och börja om, vi bäddade nämligen nytt igår, ur med täcke och allt. Byta blöja och jamas. Trodde aldrig att han skulle somna om, men de gjorde han! Jag hade svårare att somna, men gjorde de tillslut, tack och lov!

Klockan 08 vakna han igen, pigg och glad. Jag och Roger var allt annat än pigg.. Roger hade tydligen kommit hem 03:30 i natt och efter Eltons dåliga natt, kände jag mej lika dö. Men nu när vi klivit upp, känns de okej!
Snart väntar frukost, min mage skriker! Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda, vi är inte så sugna på att gå ut, då termometern visar -27,4. Åh, jag ryser bara jag tänker på de! Men jag har en massa att tvätta, så göralös blir jag(vi) inte iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0