Utebus


Idag vet jag inte alls vart dagen tagit vägen, den har bara sprungit förbi..

I morse vakna Elton redan strax före 06, segt nu när vi är van att iaf sova till klockan 07. Förmiddagen spendera vi inne, måla i massor.
Precis när vi skulle sova lunch, skrev Emilie och Stella och fråga om vi ville med ut. Så sovningen fick vänta, på med kläder och ut i solen. Åh, solen verkligen värmde och de var bara -2. Underbart!
Vi klättra i en snöhög, som nån hade gjort en "grotta" i och de har Elton pratat om resten av dagen - hål, litet hål - har han sagt hela eftermiddagen och kvällen! :)
Sedan åkte vi snowracer och pulka, åh så härligt dom skratta, våra små troll!

När vi kom in, fixa vi lite lunch - pannkaka, sedan middagen igår. Men medans jag fyllde i vatten i mitt glas, ramla Elton av sin stol på någe vis.. Och innan jag fatta att han ramla, vet inte vad som hände i min hjärna! Han peka på ena sidan av huvudet, men han har inte fått nån bula iaf. Får väl se i morron!

Sedan hoppa vi direkt i sängen och medans vi sov, kom Memme hit. Hon låna duschen, dom har trixat med vattnet hemma hos henne, så de hade fryst.. När vi vakna, for vi och handla.

Resten av kvällen har jag och Elton haft Fredagsmys, men lagomt till nattningen kom pappa hem. Så vi natta alla tre ikväll, mysigt!
Nu ska vi nog krypa ner brevid prinsen, jag och min älskade! I morron får vi se vad vi hittar på för bus, Roger har iaf match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0