Tacos!


Igår efter Rogers innebandymatch, som dom tråkigt nog förlora, bjöd vi hit Martin, Gina, Louise och Leif på tacos! Jag älskar när de är mycket folk runt om kring mej! Och vi hade supertrevlig igår, gott med tacos och mys!

Elton sov sen lunch igår oxå, vilket resultera i att han var vaken (för)länge igår. Men, han var på toppenhumör och supersnäll. Så vad gör de då?
Strax före 01 gav jag upp, då skulle Roger och Leif se på film. Dock somna dom båda två, i varsin ände på soffan ;)

Idag har vi bara varit hemma, jag har fått lite gjort. Disken, tvätten - vika in och hänga och bäddat rent i sängen - igen. Vi tog en långsovning, alla tre. Och på kvällen kom Martin och Gina hit. Dom skulle kolla på en lägenhet här och snart får vi nya grannar. Wiho! :) De ska bli superkul, jag längtar!

Ang. Elton och hans "problem" med Martin - de är nog fixat nu! ;) Ikväll fråga Martin om han fick vara hans kompis och Elton svara ja, sedan byggde som tågbana!

Elton somna sent även idag, så vi har legat och gosat i sängen nån timme nu. Strax efter 22 gav han upp och slog igen sina ögon! Nu ligger han och snarkar, låter så skönt. Jag borde oxå krypa ner brevid han, men jag är inte ett dugg trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0