Soffan


Mycket gnäll just nu.. Igår kväll gick vi och la oss i tid, jag och Roger. Klockan var långt innan 23, minns inte sist de hände! Men jag fick tyvärr flytta mej ut på soffan, min hosta ville inte ge med sej, trots hostmedicin och halstablett.. Så jag har sovit allt annat än bra i natt! Och inte är huvudvärken eller febern borta heller.

Men jag funkar på Alvedon iaf, så jag har precis duschat. Tyckte att jag var rätt pigg ändå (Alvedonen som talar?), så jag sortera tvätten och slängde i den första i maskinen. Sedan fick jag för mej att jag skulle spola av golvet i badrummet och fixa, så nu är jag helt slut! Oj, vad jag kommer få ångra de ikväll..

Nu ska jag dra borsten genom håret, mascaran skippar jag (jag ser ändå likblek och sjuk ut..) och sedan kila och hämta prinsen på dagis. Tur att solen skiner och att fåglarna kvittrar, så jag orkar mej ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0