Operation - Elton?


Vi har planerat länge inför min operation, hur vi ska göra med Elton, vår lilla fis. Planen var att Roger skulle vara pappaledig två veckor, till att börja med. För att sedan se hur jag mår, men mest hur de går med maten och de "nya livet"!
Men nu när Roger börja på nytt jobb, känns de inte som att de är läge att börja med ledighet.. Så, vad göra då? Jag ringde min bästaste mamma - Eltons älskade mormor, svaret kom innan jag ens hunnit prata klart - Självklart ska han vara här, de fixar vi!

Så första veckan ska han vara hos mormor och morfar, vilket känns som en lättnad, att jag slipper fundera på en sak till, hur vi ska få till de.
Förhoppningsvis är jag pigg och fått igång maten då, så Elton kan komma hem igen, vilket vore underbart! Men, om de mot förmodan inte blir så, fixar vi de då!

Jag längtar, så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: acca

hej på er i snön! måste helt ha missat,men vad är de för operation du ska göra?nån magsäcks operation eller nått annat problem? hoppas allt kommer att gå bra iaf. och va skönt att de ordnade sig för dig var elton kan vara så du kan fokusera på dig och bli pigg igen! och spännande för roger med nytt jobb, hoppas han ska trivas! ha de bra!!

kram anna-carin och filip

2011-02-16 @ 12:43:15
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: mia

Hoppas du får en tid snart, så jag kan få gå ner lite i vikt! =) Behöver ni hjälp med Elton någondag så ställer jag självklart upp, men det vet du nog redan! :)

2011-02-16 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0