Konstig


Blev en konstig, men bra dag idag! När vi vakna i morse, fick pappa sovmorron. Jag och Elton fixa frukost och myste i soffan. När Roger klev upp, fixa han lite lunch.
När maten var i magen, var de dags att sova för Elton. Men han totalvägrade.. Och så kom farfar, så då var de kört! Vi fikade lite i stället, sedan drog klockan iväg. Men en dag utan sömn för prins Orvar, går inte!

Dock vägra han sova själv, så han och jag kröp ner i sängen och kramades. Mys! 3 timmar senare, klockan 16:30 vakna jag. Elton hade gärna sovit vidare om han fick, men klockan var på tok för mycket då!

På med lite kläder för att åka och handla, de eka nämligen i alla skåp.. Men först var vi på Birsta och köpte en ny foundation åt mej, äntligen! Jag hade ju sönder min förra.. Ynka 46:- betala jag! Hade fått presentkort av Memme och även 20% på de, bra bra!
Handla mat, med alla andra galningar, hua! Sedan for vi hem och käka väldigt sen middag, men Elton åt som en galning, alltihopa!
Resten av kvällen har vi bara myst, med lite godis och framför Eltons nya film. Prinsen sover sedan 1½ tillbaka (allt blev ju tok när vi sov så länge på dagen..) och Roger gick upp till Leif. Dom skulle förbereda inför matchen i morron, med några öl ;) Hmm, karlar!

Jag antar att de är jag som är först upp i morron, med Elton. Så jag funderar på om jag ska krypa ner brevid prinsen nu, även fast jag inte är ett dugg trött. Men annars lär jag ju bli de i morronbitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0