Kommentarer


Hanna, Sara & Eva - Tack för kommentarerna om naglarna, dom värmer! :)

Nina - Tack så himla mycket för tipsen, ang. texten. Blev kanon!

Marie - Jag har inte smakat Modifast, men har hört att den är bättre (om nånting sånt nu kan vara bra?). Dock har jag ett helt paket Nutrilett hemma, så jag måste börja med de iaf. Sedan får vi se! :)
Tack för "lycka till"et!

Malin - Jo, de får jag :) Men som sagt, jag har ett paket med Nutrilett redan.
Hur tycker du att de går då? Hur länge ska du flyta?


Kommentarer
Postat av: Malin Lövgren

Det går superbra för mig :) Mår otroligt bra faktiskt! Jag ska flyta i 4 veckor, fram tills den 15 mars då det är dags! :)

2011-02-24 @ 15:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0