Jag har fått operationstid!


Jag har fått operationstid, jag har fått operationstid, jag har fått operationstid!

Wiho
, Så underbart att veta när! Dock trodde jag att jag skulle få en tidigare tid, men men..
Mormor hämtade posten, jag trodde hon skoja när hon sa att de låg ett brev från sjukhuset där. Hotade med att jag skulle slå hon, om hon ljög ;) haha!

Tisdag den 19 April är dagen D - jag längtar!

Och den 5 April ska jag på inskrivning, då ska jag även börja med Nutrilett. Men mormor tyckte att jag skulle börja den 1, så jag funderar på de. Mia - snart är de dags! :) 
Bara tanken på Nutrilett får mej att vilja spy..

Nu måste jag ringa VC och fixa en tid för att ta blodprov och EKG, som ska tas innan inskrivningen.


Kommentarer
Postat av: mli

yeeeey yeeeey yeeeey!!!! :D

2011-02-21 @ 13:45:04
URL: http://mlish.se
Postat av: mia

Riktigt roligt! Tanken på Nutrilett får mig bara o vilja träna som en gris fram till 1 april! Så jag slipper äta det där skiten! ;)

2011-02-21 @ 15:21:25
Postat av: Malin Lövgren

Får du inte äta Modifast? Jag har börjat flyta nu :) 1½ vecka har jag gjort nu :)

2011-02-23 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0