Nyårsmat, hockey & snorigt..


Roger sluta aldrig tidigare idag.. Eller kanske en haltimme, ja de var iaf inte mycket att hänga i granen! Men jag och Elton tog bussen till Birsta ändå - jag hade ju lovat han buss! Tänk att så lite, kan göra så mycket? :)

På Birsta fixa vi Bolaget, Coop och all nyårsmat - så nu är vi redo för i morron! 3rätters ska de vara såklart - vi får väl se hur mycket jag får i mej ;)

Roger är på hockey ikväll. Elton somna för en stund sedan, laddad med nässpray och allt. Hoppas att snoret och hostan gömmer sej i natt, så han och vi får sova! Jag har precis fixat te, ska se några avsnitt av SOA och mysa ner mej i soffan - rätt skönt att bestämma över tvn och soffan själv ibland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0