Nya skor!


   
Två av skorna jag köpte!

Igår innan jobbet var jag in på Skopunkten. Har tänkt köpt nya skor länge, men aldrig kommit till skott..
Men idag så! Hitta två par stövlar, ett par svarta och ett par bruna(!) och ett par med lägre skafft. Känner mej supernöjd med mitt köp! Så kul att kunna köpa stövlar - har ju aldrig kunnat de, med mina gigantiska vader!
Så bara för att jag kunde, fick de bli två par stövlar - vilket egentligen inte var tänkt från början :)

Fick alla tre paren för 800 kronor! Och bäst av allt, jag fick ju ett stort bidgar av mina älskade föräldrar när jag fyllde år - tack! ♥


Kommentarer
Postat av: My

Men det verkar ju gå bra för dig med vikten ändå? :) God jul och heja på!

2011-12-22 @ 21:40:54
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0