Nästan klara


Nu är alla paketena inslagna, Roger har rullat klart alla köttbullar och vi är nu heeelt slut! Roger gick precis och la sej, ska snart krypa ner med mina prinsar jag oxå (Elton sover med oss i natt, då han sover oroligt och hostar), men första ska jag se klart avsnittet av Supernatural som jag börjat på!

Har haft fullt upp på jobbet idag, mycket folk dom sista två timmarna - vilket jag inte trott! :)

I morron väntar packing och jobb. Jag och Elton tar 10-bussen till stan, Elton ska få vara med Memme, medans jag gör ett arbetspass.
När Roger slutar åker han hem och hämtar grejer, hämtar Elton hos Memme och sedan far dom till Ljunga. Där väntar Tacos och uppesittarkväll.
När jag slutar kommer Memme och hämtar mej inne i stan, vi åker direkt till Fränsta, där vi ska vara i kyrkan och lyssna på julmusik - så mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0