Naglarna - Nyårsraketer



Blev en dålig bild.. Ena nageln ser ut att vara lila - men de är egentligen rosa!

Elton ville måla sina naglar nu ikväll, så vi tog fram nagellackslådan och han fick välja fritt - rött och enbart rött skulle de vara! Tyvärr fick jag inte ta någe kort..

Jag passa på och slänga dit lite färg jag oxå! Fick bli svart igen, med ett försök till lite fyverkerier.. Blev sådär, men mycket bättre i verkligeheten - finare färger och flyter ihop mycket bättre! :) Och de får duga tills i morron!


Kommentarer
Postat av: Lucypath.com

Svar: Hej :) Det har gått jättebra :) Viktminskningen har stannat av men har gått ner 14 kg på en månad så jag är kalasnöjd med tanke på att jag inte varit jätte duktig på att röra på mig. Får passa på att önska dig en god fortsättning min vän :) Kramar!

2011-12-30 @ 22:50:55
URL: http://lucypath.com
Postat av: Cattis

Gud vad duktig du är! Är det okej om jag sparar några bilder för inspiration?

Svar: Tack! Absolut, gör de du :) (sorry för de sega svaret..)
MissH

2013-04-14 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0