Julklappar, irriterad & mer jobb


Nu på morronen har jag slagit in dom flesta julklapparna, bara några få kvar nu. Dom gör jag antingen ikväll när jag slutat eller i morronbitti, innan jag börja jobba :)

Roger kom hem 04:30 i morse, for och jobba strax efter klockan 9 - min tok! Förhoppningsvis slutar han tidigare iaf!

Dom ringde nyss från jobbet och sa att J´s jänta hade fått magsjuka, så dom ville att jag skulle börja tidigare. Börjar klockan 15, så Memme kommer hit och är med Elton en liten stund innan pappa Roger kommer hem. Åh, jag tror ingen förstår hur tacksam vi är över att Memme ställer upp som hon gör. Hon är helt klart bäst!

Irriterad - ja, de är bara förnamnet! En skitsak för andra kanske..

Nu ska jag och Elton snart fixa lite lunch, sedan ska Elton få sova. Jag måste hoppa in i duschen och få på mej lite kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0