Jobb, köttbullar & en extra sväng


I morse när jag lämna Elton på dagis, en stund tidigare än tänkt, väntade julfest! Dom hade dukat långbord och satt i ring när vi kom, sedan hade dom haft paket, jultallrik och mys.

Jag for på jobbet, inne i stan idag. Blev längre än tänkt, men alla timmar är välkomna! Speciellt när de funkar med Rogers jobb och dagistider. Pojkarna fixa pannkakor och när jag kom hem kom även Memme. Vi fixa granen, så nu lyser den så fint här inne i vardagsrummet!

Prins Elton sover. Roger for nyss på jobbet, igen.. Var en av Rogers arbetskamrater som inte tog sej hem på körtiden, så Roger ska möta upp han och köra hem. Så han är väl hemma i morronbitt nångång och efter några timmrs sömn, ska han iväg igen.. Han är bara för snäll min älskade! Vore väl fan om han inte blev fast. Blir han inte de, ska jag ta ett allvarligt snack med hans chef ;)

Innan Roger for och jobba, fixade han hälften av köttbullarna. Resten skulle han fixa i morronkväll, då jag jobbar.
Vi går nämligen om varandra i morron.. För när Roger kommer hem, far jag på jobbet. Stänger på Birsta i morron, jobbar till klockan 22! Men min älskade lillebror kommer och hämtar mej när jag slutar, lyx!

Nu verkar Elton vakna till, jäkla hosta och snor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0