En ledig dag behövdes!


Idag har jag och Elton varit heeelt lediga! Kändes att de behövdes efter jobbhelgen och jobbveckan som kommer.
Så idag har vi bara myst på hemma, tvättat en massa (skönt att ha de gjort till jul), bråkat om mat, kollat på Bilar2 och målat.

Nu ligger prinsen och snarkar gott i sin säng och jag har precis slängt i lite färg i håret. Orkade egentligen inte, men vette tusiken när jag ska hinna eller ha ork till de i veckan heller.. Så nu är de skönt att de är i! När jag är färdig med håret, ska vi se film, innan sängen väntar.

I morron väntar jobb för mej, 12-19 inne i stan. Trodde att jag stängde, men vi har ju öppet till klockan 20 tillomed - rätt skönt tyckte jag! ;)
Elton ska på dagis, vilket han längtar så till! Han blev skitsur i morse när jag sa att han skulle på dagis i morron och inte idag.. Gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0