Sovmorron!


I morse fick jag sovmorron av mina älskade prinsar, behövligt och helt underbart! Men, jag får ju alltid dåligt samvete.. Så jag var uppe redan strax efter 08. Då fixa jag i mej lite frukost, plocka ihop här hemma och packa med mej pojkarna i bilen. Sedan drog vi hemöver till Ljunga och överraskade vi mormor och morfar - som låg och sov när vi kom :) Men dom blev superglada! Jag och morfar tog en promenad, Elton var ute och lekte - morbror Martin, moster Louise och mormor fick turas om och dom bjöd prinsarna på lunch. Mys, så här på Söndag!

När vi åkte hem till stan, for vi in till Memme - hon skulle nämligen bjuda pojkarna på middag. Pojkarna har blivit riktigt bortskämda idag, Roger fick tillomed med sej matlåda hem. Och massa godsaker fick dom oxå..

Vi har haft en mysig dag, mina prinsar och jag! Vilket var behövligt, då Roger jobbar som han gör nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0