Sol!


Vilket väder vi haft i flera dagar nu, jag verkligen älskar solen! Och nu börjar de bli väldigt grönt ute, så underbart!

I morse tog jag en sovmorron, dock bara till 08:30 - då börja min mage ropa efter mat (dock är jag aldrig hungrig, men jag blir "konstig"). Jag fixa frukost och slog igång nån serie, för att inte äta för fort. Men de tar evigheter för mej att få mej de jag ska.. De ska ta ungefär 20-30 minuter att äta 1½dl, men jag äter på typ 45 minuter. Så jag hinner bara klart med de ena, för att börja med de andra..

Efter frukosten fick jag sms av Memme, som undra om jag ville med till Inger och då Roger skulle och fiska, ville jag gärna följa med. Så strax efter klockan 11 for vi mot Bergsåker och sedan for jag och Memme vidare.

Hos Inger spendera vi mest hela eftermiddagen, ute i solen med massa struntprat - mycket trevligt!
Påvägen hem var jag tvungen att fylla på mitt yoghurtföråd, så vi var och handla en snabbis. När jag kom hem, kom Martin på snabbesök och när han åkt hem, tog jag på mej promenadskorna och tog en sväng. Första sedan operationen! Gick mycket seeeeegt och sakta och jag tog den korta vägen - en mjukstart! Men de var skönt att ha de gjort iaf. Så i morron ska jag ut igen, får se om jag tar långa svängen då :)

Nu ska vi se klart BB, sedan tror jag att vi ska krypa ner i sängen och sova. Är rätt slut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0