Skitdåligt..


I morse tog Elton sovmorron, ända till 07:30! Jag hann tillomed vakna innan han, vilket inte händer ofta :)
Dock har jag sovit skitdåligt i natt, somna inte förrän 01:30 kanske. Roger snarka så otroligt högt - inte så konstigt egentligen, då han inte sovit på ett dygn typ, toksnöre!

Jag har redan fått i mej frukosten, Modifast - jordgubb. Fyfan, så äcklig! Och varit ute på promenad, tog den långa svängen, då solen lyste så skönt. Härligt att ha de gjort! Ska be Roger mäta hur lång sträckan är.
Sola har jag oxå hunnit med, nu på morronkvisten!

Nu är Roger och handlar frukost åt sej och prinsen, när han kommer hem ska jag slänga mej i duschen. Sedan väntar sjukhuset! Konstigt nog, är jag inte ett dugg nervös. Jag som brukar noja över allt! Men de lär komma, när jag väl kommer på sjukhuset, skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0