Sandlådan


Elton sov inte så länge, vilket var tur! Så efter att han fått i sej lite lunch, klädde vi på oss och gick ut. Solen lyste fortfarande och de var jätteskönt! Vi invigde sandlådan - vilken lycka för Elton! :) Jag fick dock en hel hink med sand innan för både tröjan och BHn..

När Roger kom hem från jobbet, jojna han oss ute. Riktigt mysigt, då de inte är så ofta att Roger kommer hem i bra tid - vardags lyx! Elton testa även rutschkanan, efter många om och men. Han är ju jädd - rädd, för alltning nu.. Han kan tillomed vara rädd för mjölken, bara sådär. Haha! Nått nytt han kommit på.

När prinsarna for och handla middag, tog jag och promenara i solen - vilket väder, helt underbart! Och medans dom käka middag, tog jag och sola.

Elton snarkar i från sovrummet, Roger snarkar i andra änden i soffan och jag ska slå av både dator och tv, för att läsa lite bok. Sedan väntar sängen även för mej!

I morron ska Elton på dagis, för första gången på länge. Som han längtar! Han pratar om Stella mest hela tiden och Emilie oxå, för den delen! :)
När jag lämnat prinsen på dagis, ska jag ta min promenad. Är de bra väder när jag hämtar prinsen, ska vi vara ute mest hela eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0