Påskfirande


Idag har de stått påskfirande på schemat hela dagen, mys! Morronen börja bra med sovmorron och allt, sedan duscha vi allihopa och gjorde oss klara, packa och fixa. Martin kom och sedan for vi, hämta Memme och sedan drog vi vidare mot Ljunga.

Där vänta underbart väder och massa god mat - ja, för dom andra då såklart! Allt godis och tråtan, kunde jag skitit mindre i, men all mat. Oj, vad jag vill tugga! Köttbullarna luktade gudomligt, äggen såg underbart goda ut och brié osten ska vi inte ens prata om..
Men dagen har gått bra för mej, med allt ätande (läsa drickande). Jag får dock inte i mej de vatten jag behöver, men jag hoppas att de kommer i gång snart - när jag lärt mej min nya mage.

Vi har varit ute hela dagen idag, vi dukade tillomed upp ute och åt i solen. Sjukt varmt har de varit idag och solen har varit framme hela tiden!

Mot kvällen drog vi oss hem till stan, medans Elton vinka glatt - då han skulle stanna hos mormor och morfar. Älskade lilla prinsen!

Martin och Roger for och kolla på en cross ikväll, till Martin. Så dom lämna bara av mej hemma och for. Jag har spenderat massa tid i soffan, framför massa serier. Men nu går ögonen i kors, så nu ska jag krypa ner i sen tomma sängen..

I morron ska jag våga mej ut på första promenaden efter operationen - kan bli spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0