Nedräkning & korttagning


Japp, idag börjar nedräkningen till operationen! Första dagen med flytandet, kommer säkert gå kanon. Ända jag tycker är lite jobbigt, är att jag måste laga mat åt Elton.. Men, jag tänkte ta en dag och laga lite, så jag kan frysa in!

Ställde mej även på vågen idag och jag kan säga att jag blev glatt överraskad! Jag tror tillomed att jag kommer klara -10kg innan operationen! Jag har nämligen gått ner 4(!!!)kg redan, vilket betyer att de är ynka 6kg kvar. Wiho!

Jag ska även ta massa bilder idag, förebilder - ångest. Dessutom ska måttbandet fram, för nu ska allt mätas och skrivas upp!

Jag hade tänkt att jag ska väga mej en gång i veckan, på Tisdagar - då operationsdagen är en Tisdag (nu på flytet blir de ju annat dock). Och även ta kort en gång i månaden, den 19. Dock har jag inte riktigt bestämt mej hur jag ska göra med kort här på bloggen.. Jag är ju jätteöppen med operationen, både på bloggen och annars. Men bilder känns så himla "naket". Ja, jag ska ta mej en riktig funderare - de är ju ändå ett tag kvar :)

Vikten? Dom närmaste vet vad jag väger, men de är inget jag springer runt och skriker ut vart som hellst. Och jag kommer inte säga vad jag väger nu, utan de kommer när jag känner mej redo - för att världen ska veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0