Kalas


Idag vid 10 kommer Memme och hämtar oss, då beger vi oss till Ljunga. Där är de kalas för Louise, som fyller år den 7 egentligen. Elton ville åka redan igår, när jag berätta de. Så när vi vakna i morse, var de de första han sa! Momma, Moff, kissen - oxå visa han två fingrar, mormor och morfar har ju två katter. Haha! :)

Vi ska snart fixa lite fukost, Elton ville ha yoghurt, men han verka ångra sej.. Så han ska nog få lite gröt! Jag ska ta och testa en Modifast - Hallon. Spännande(?)!

När vi kommer till Ljunga, ska jag lämna av Elton hos mormor och ta med mej morfar på en tur runt Källrå. Jag har ju sagt att jag ska ut och gå en gång om dagen och för att hinna med, så tar jag de då! Skönt med lite promenad sällskap oxå. Dock har jag jätteont i knät fortfarande.. Jag brukar inte ha de efter åt, utan bara när jag går. Så jag hoppas de släpper snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0