Jättepigg


Dagen har gått riktigt bra och jag känner mej jättepigg! Maten har gått bra (nu när jag bytt ut några mål), men vattnet går de segt med.. Jag får inte alls i mej de jag ska, så jag hoppas att de fixar sej snart!

Efter lunchen var jag ut på promenad, tog den korta svägen även idag. Blir helt slö när jag är ute och går! Men läkaren sa att vi skulle bli trött och slö, så de är bara och vänta ut. Jag hoppas dock att de blir bättre snarast, så jag kan gå i vanlig takt! :)

Var på Apoteket idag igen, men fortfarande hade inget recept kommit in.. Borde komma snart, så jag får börja ta mina tablettet nångång! jag får väl ta och ringa och på minna läkaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0