Hinner inte med..


Igår kväll efter att Roger kommit hem, for vi till Martin och Gina. Martin fyllde ju nämligen år igår, hela 21år! Otroligt, jag hinner inte alls med.. Jag tycker ju att jag fortfarande är 20 ;)

Där bjöds de på massa födelsedagsfika och jag var inte ett dugg sugen (ja, jag vet att jag inte kan äta - men man kan faktiskt vara sugen!). Jag är rätt stolt över mej själv - snart en månad utan godis, annat skit och socker! :)

När vi kom hem tog jag tag i tvätten igen, hua vad jag ligger efter.. Roger for på träning och sedan somna vi gott! I morse tog jag sovmorron - måste ju passa på medans prinsen är borta ;)
På förmiddagen fick jag finbesök av Mia och Kate, jättekul! När dom for, hann jag bara få i mej lite lunch, så kom min älskade lilla fis hem. Jag fick världens kram och han hade saknat mej jättemycket - och jag han!

Vi tog en cykeltur och sedan stanna vi i sandlådan. Men Elton var påtok för trött, så vi gick in och sov en stund. Pappa Roger kom hem och väckte oss 16:30(!!!). Han hade med sej gammelfarmor och gammelfarfar - som hade med sej gigantiska bullar, till Eltons stora glädje!
När vi fika, kom även Martin. Han skulle nämligen och skriva på papperna på lägenheten idag, wiho! Medans alla gjorde han sällskap dit, tog jag en promenad. Oj, så lätt de gick idag! Kändes som jag skulle kunna gå hur långt som helst och jag var tillomed sugen på att testa jogga en bit. Men, jag tänkte efter och tur var väl de - för mina knän och fötter orkar inte min vikt riktigt än!

På Söndag går Martin och Ginas flyttlast - så snart är vi grannar! Roger ska fixa lastbil och hjälpa Martin bära. Jag får packa upp, då jag inte får bära tungt än..

Nu ligger prinsarna och sover, Roger ska upp och jobba i natt. Jag har precis duschat och ska snart ta sista målet för kvällen. Kika på BB och sedan väntar även sängen för mej!

Hade tänkt lagt in lite bilder från telefonen, men de vill inte funka - så Roger får fixa de i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0