Hemma!


Ja, nu är jag äntligen hemma! Kom hem redan igår eftermiddag, hem till mina älskade prinsar :)

Allt har gått bra och jag mår rätt bra, helt okej iaf! Alla säger att jag ser pigg ut, så jag ser kanske inte så sliten ut som jag känner mej ;) Känner mej mest trött, men läkaren sa att de var helt normalt - min kropp går ju på "svält" nu.

Igår kväll tror jag att jag åkte på min första dumping - fy så jag mådde! Jag åt middagen för fort, skulle jag tro.. Och blev sjukt illamående och tvärslockna ;) Blev en tidig första kväll hemma, haha!

Men jag sov kanon i natt, brevid mina pojkar. Elton vakna inte förrän klockan 08, så sovmorron fick vi oxå! Vi fixa frukost och sedan gjorde vi oss redo för att fara till Memme. Först blev de ett stopp på Apoteket, för att hämta ut mina tabletter, men receptet hade inte kommit in(?)!

Sedan köpte vi glass och Vichy-vatten - då jag fått svamp på tungan.. Trodde att de fanns receptfritt på Apoteket, men icke. Jaja, jag hoppas jag får bort de - för nu ser de ut som att jag har en vit matta på tungan. Inte så kul!

Mest hela dagen har vi spenderat hos Memme, varit ute i solen. Roger har fixat med bilen. När de börja närma sej middag, for vi och tvätt bilen och handla. När vi kom hem bänka vi oss på balkongen - sedan fick vi sällskap av Martin och Gina!

Maten har gått riktigt bra idag. Men jag tycker att jag äter (läs dricker) heeeeela tiden! Jag vet inte alls hur jag ska få i mej allt vatten där i mellan, känns helt omöjligt just nu!

Har försökt natta Elton en hel evighet - han sover dock fortfarande inte, Roger fick ta över, då jag kände att jag behövde äta. Så nu är jag inne på kvällsmålet - 1½dl lättyoghurt :) Jag är dock redan mätt..

I morron väntar mormor och morfar och massa Påskfirande, med hela tjocka släkten! De ska bli jättemysigt :)
Sedan stannar Elton där och myser med mormor och morfar i en vecka. Jag ska hem och lära mej nya magen och sköta mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0