Glad & stolt


Jag är så himla glad och stolt - över mej själv, faktiskt! Att jag äntligen tagit tag i vikten. Jag vet att många tycker de är fusk med operation, andra tycker jag är för ung och många andra har hundra olika åsikter, om allt och inget. Men, dom får tycka och tänka vad dom vill! Jag vet ju vad jag tycker och tänker :)

Jag har gjort mitt val - mitt val! Och de spelar inte så stor roll, vad andra anser. För jag gör de för mej själv, men speciellt för Elton! Och jag är nöjd med beslutet, sådeså!  

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker inte att det är fel eller fusk med operation. Det är mycket stor omställning efteråt. Det är ju inte bara så att man rasar i vikt en timma efter operationen. Eller att man kan fortsätta som tidigare. Den är en liten del i en stor omställning. Men jag tycker att du har helt rätt inställning. Det är dina åsikter och ditt liv. Den är ingen annan som har rätt att styra o ställa i det! Stå på dig o fortsätt att vara glad o stolt!

2011-04-07 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0