Flytdag 9


Hela eftermiddagen har varit hemsk, värsta dagen hittills! Jag vet ju dock vad de beror på, slarv från min sida - då jag inte ätit påsarna som jag ska.. Men jag har varit sur, grinig och hungrig. Synd om Roger - men han är världens bästa! Han vet precis när jag är hunger-grinig, så han backar direkt! Idag gjorde han de superbra, då jag för en stund var nära på att äta upp Eltons rester. Jag blev skitsur, för att jag "inte fick fuska" - men jag fuska aldrig och är jätteglad att Roger peppar mej! Men just då var jag inte de ;)

Dagen blev bättre när jag fått i mej en påse med "mat", ett glas vatten och tog en promenad. Fy så de blåste idag, jag höll på blåsa omkull! Och segbacken upp, var så jävlaseg i dag, att jag inte ens trodde att jag skulle ta mej upp. Haha!

Sedan hann jag bara hem, ta en till påse - så skriver Emilie och fråga om jag gått, hon ville så gärna gå. Så jag tog på mej promenad skorna igen och gick en sväng till! Åh, dagen som var så kass - blev riktigt bra ändå! Så duktig jag varit idag!  
Hade dock tänkt sola, men de var upptaget.. Jag får ta igen de i morron!

Nu ska jag ta lite citronvatten och ett tuggummi - min räddare i nöden just nu, för fy vilken hemsk smak man får i munnen och vilken vidrig andedräckt. Hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0