Flytdag 18


Nästa sista dagen - helt otroligt! Dagen har gått bra, men jag tycker att de är enormt skönt att de snart är över.

Tog en promenad i solen oxå, men efter bara en bit - höll jag på kissa på mej.. Åh, jag trodde knappt att jag skulle ta mej hem, haha! Så de blev tyvärr bara korta svängen (som är 2-2½km kanske?) idag, men huvudsaken är ju att jag gått iaf!

Ikväll slängde jag ihop lite soppor, har precis fryst in dom. Så nu är halva frysen full i soppor, men de kommer bli underbart skönt att komma hem och slippa tänka på att jag måste laga mat. Har dessutom måttat upp 1½dl, som jag ska få i mej, så de är bara värma och äta! :)

Tänk att i morron läggs jag in - ändå har jag inte fattat de(?)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0