Flytdag 14


Nu går de bättre! Idag har gått riktigt bra, med allt - påsarna och vattnet. Även fast vi varit på Birsta och Ikea, där de luktar mat överallt!

De är mat överallt - reklam på tvn, reklam på internet och tillomed på radion. Alla pratar mat och alla uppdateringar på FB. Mat, mat och åter mat. Jag längtar till sopperioden efter operationen!

Blev en promenad även i morse, med Emilie. Skönt att ha sällskap! Ibland kan de ju kännas jobbigt att ta sej ut, men just nu tycker jag mest att de är skönt, de går helt okej att ta på sej skorna och ta en sväng.

I morron är de vägdag, men jag hoppas inte allt för mycket. Min mage är inte alls som den ska (mormor tog med medicin idag, så jag hoppas att de ska fixa till sej!), så vi får väl se..
Men jag hoppas att jag fixar dom sista kilona, till operationen. -10 vore helt underbart, en skitbra start - på hela resan!

Kommentarer
Postat av: Louise

Så roligt att det går bra o känns bra! Du kommer till den perioden då du kan äta mat. Man vill väl alltid som människa ha det man inte kan få? Heheh

2011-04-15 @ 07:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0