Flytdag 11


Dagen har gått sådär, jag har varit grymt sugen på mat - vad som hellst, bara den var varm! Och när Roger gjorde mackor med mackrill, nu på kvällen, trodde jag att jag skulle döda han.. Fy, de luktade gott!

Men jag har inte fuskat (såklart!), fått i mej allt vatten och gått 4km - körde extra hårt idag, skönt! Jag som aldrig har svettats förut och inte luktat svett, är helt tvärtom nu.. Ojojoj!

Nu är de inte så långt kvar! Vi satt och prata om hur Roger ska jobba, då kom jag på - att de är ju nästa vecka jag opereras! På Onsdag är de ju bara en vecka kvar, otroligt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hmm! Varm mat säger du?

Något av de här företagen som gör pulvermat har ju varma soppor! Typ 200 kcal tror jag.. Finns en med chili som är riktigt god!!

Du är superduktig förresten!!!!

2011-04-12 @ 06:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0