Våfflor


Igår eftermiddag var vi ute med Emilie och Stella, fika och busa ett bra tag. Dock var Elton inte bra på bra humör igår heller..
När vi kom in, fixa vi middag. Elton fick sin favorit, Våfflor! Som han åt, han åt 2 hela! Han verkligen njöt av maten, kul att se, för nu är de inte mycket som kommer i den magen..
Efter maten var de sylt överallt, speciellt i håret. Så de fick bli ett långbad! Sedan var de dags för nattning, först höll Elton på och tjorva. Men efter ett tag somna han snällt! Funderar på om jag bara ska lägga ner han och gå ut ur rummet nu. Vi får se hur de blir ikväll!

Elton har sovit hur bra som helst i natt! Han vakna när Roger kom hem vid 06, då låg han fortfarande i sin säng :) Duktiga killen!
Men jag var så sjukt trött! Nicka till i soffan flera gånger (har märkt på sistone att jag har ett uselt morronhumör..) och Elton har tjurat precis hela morronen. Han skulle inte ha nån frukost, inte borsta tänderna, inte byta blöja, inte ta på sej kläder, inte gå på dagis och har mest bara grina. Kul morron!
Och in på dagis ville han inte! Men när han såg att barna lekte, gick de superbra. Han strunta totalt i mej ;)

Hade tänkt att jag skulle ta en promenad efter att jag lämnat Elton, men de regnar och jag är inte alls på humör. Så jag tar den på eftermiddagen istället, Roger är ju ändå hemma.
Nu ska jag istället fixa lite frukost och slänga mej raklång på soffan! Tror Elton smitta av sej, är inte alls på humör idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0