Som jag trodde


Blev precis som jag trodde, grin även idag. Men, de kändes lättare idag (visst, de är alltid jobbigt att man inte för trösta när prinsen är ledsen!). Dessutom ringde Emilie några minuter efter, då hon hade lämnat Stella och sa att han var lugn då!

När prinsen var lämnad, börja jag promenera, men hann inte långt innan jag fick vända. Då ringde Mia och ville haka på, så självklart! De är dessutom kanonväder ute, varmt och solen lyser, superbra promenadväder!
Efter promenaden gick jag och sola en snabbis, nu sitter jag och mumsar på lite melon (går skit med Nutriletten..).
Jag ska snart ta tag i städningen, ser ut som fan här hemma.

Gammelmormor ringde i morse oxå, hon ville följa med och hämta Elton, så hon fick se dagiset. Så hon ska hon med och hämta! :) Snacka om att Elton kommer bli glad!

I morron ska Roger få lämna Elton, tycker de är bra att vi båda gör de, för alla tres skull. Då tänkte jag och Mia passa på och kolla in elljusspåret här borta och ta en sväng där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0