Som den kom


Idag bestämde vi oss för att ta dagen som den kom! Blev en tidig morron, Elton ville först upp strax före 05, men fick han att somna om till strax före 07. Tack för de!
Vi käka frukost och myste. Klockan 10 for vi mot Alnö, för att kolla in klädloppisen, som alla andra galna tanter! Fy va mycket folk.. Elton hittade några leksaker för en billig peng, några småsaker fick oxå följa med hem. Tanken var att hitta en bättrebegagnad overall, som Elton skulle kunna ha som extra på dagis. Men icke!

Med lite lunch i magen, for vi till Memme - gammelmormor. Där bjöds de på fika och Roger blev satt i jobb, precis som de ska vara! Elton tog en långsovare i vagnen ute och jag hjälpte gammelmormor lite. Underbart fint väder idag!
Vi blev kvar rätt länge hos gammelmormor, då Elton sov så länge. Var menat att vi skulle till Farfarn (Rogers pappa) idag, men allt blev så sent.. Så vi for bara på Willys och handla lite godis och direkt hem.
Lite soffmys, städning och gos, så var kvällen slut. Så fort dagarna går! Nu ligger prinsarna och nattar, Roger är bra bäst!

När han kliver upp, ska vi slå på en film. En bra film, hoppas jag på. Var länge sedan jag såg en bra film nu! Får se hur länge mina ögon håller sej öppna bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0