Mer än gärna


När jag kom på dagis, var de två glada barn som mer än gärna följde med mej hem! :) Dock gick vi inte hem, utan gick direkt till Stor&Liten. Massa fika och sedan lekte dom så snällt, nästan så att jag längta efter en till! ;) Men bara nästan och bara ibland! Du kan vara lugn Roger, jag vill inte ha syskon nu!

Efter massa bus var de dags för Stella att följa med pappa hem. Jag och Elton gick hem, men Elton var så himla trött. Sitta still hemma, hade inte gått. Så vi ringde Mia och bjöd hon på middag: lax. Vilket visa sej vara en fullträff! Vi käka tills vi knappt orka kliva upp från stolen.. Och Elton skratta lika gott som vanligt, när Mia är i närheten!

Vid 18 följde vi med Mia och handla lite, tur de, annars hade nog Elton somnat. Och hade han gjort de, hade han väl vaknat 02 i natt..
Strax efter 19 var vi hemma, borsta tänderna och hoppa i jamasen. Tjurigt som tusiken var de att natta ikväll! Elton somna inte förrän 20:40. Så jag missa Idol, tur att tv4Play finns ;)

Har precis surrat skit med Emilie, vilken underbar människa! Hon får mej alltid att skratta! :)
Har hunnit prata med Roger oxå och han var nog på G hem nu. Får se om jag orkar vänta eller om jag kryper ner!

Elton vakna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0